Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
QS Scarfer
|
Geplaatst: 10 07 2012 12: 45 :03 Onderwerp: Trainer |
|
|
Het blijft zo verdacht stil rond de nieuwe trainer van Hasselt , heeft er iemand nog nieuws? |
|
Terug naar boven |
|
![](templates/subBlack/images/spacer.gif) |
Elwackie Lad
|
Geplaatst: 10 07 2012 12: 59 :59 Onderwerp: |
|
|
Het bericht dat ik elders las, dat Borkelmans T2 bij Antwerp zou worden klopt alvast niet... |
|
Terug naar boven |
|
Pharell Capo
|
Geplaatst: 10 07 2012 13: 02 :19 Onderwerp: |
|
|
... De Bolle maar die zou naar het schijnt tot over zijn oren in de (paarden)stront zitten. |
|
Terug naar boven |
|
Elwackie Lad
|
Geplaatst: 10 07 2012 13: 24 :31 Onderwerp: |
|
|
De trainer zal eerstdaags wel bekend gemaakt worden ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) |
|
Terug naar boven |
|
Elwackie Lad
|
Geplaatst: 10 07 2012 17: 45 :13 Onderwerp: |
|
|
Stefaan – alias ‘Stef’ - Van Winckel (geboren op 6/04/1967) wordt de nieuwe trainer van Koninklijke Sporting Hasselt, en tekende een contract voor 1 seizoen bij onze club. Hij komt over van STVV, waar hij T2 en conditietrainer was. Voorheen was Van Winckel als trainer actief bij Grimbergen, waarmee hij promoveerde van vierde naar derde klasse. Hij stond als T1 eveneens aan het roer bij Olympia Wijgmaal, en loodste de ploeg vanuit provinciale naar vierde klasse. Als speler speelde hij onder andere bij Stade Leuven, Wijgmaal, Diegem Sport, Aarschot, Oud-Heverlee en… KSC Hasselt. Meer bepaald in het seizoen 1992-’93, waarin hij 25 wedstrijden speelde en drie doelpunten scoorde in derde nationale. Gezien zijn verleden als physical coach heeft hij graag dat zijn spelersgroep conditioneel sterk staat. Voetballend omschrijft hij zichzelf als iemand die van discipline houdt en uitgaat van de eigen sterkte. |
|
Terug naar boven |
|
Eddy Scarfer
|
Geplaatst: 12 07 2012 11: 34 :41 Onderwerp: |
|
|
Elwackie schreef: |
Stefaan – alias ‘Stef’ - Van Winckel (geboren op 6/04/1967) wordt de nieuwe trainer van Koninklijke Sporting Hasselt, en tekende een contract voor 1 seizoen bij onze club. Hij komt over van STVV, waar hij T2 en conditietrainer was. Voorheen was Van Winckel als trainer actief bij Grimbergen, waarmee hij promoveerde van vierde naar derde klasse. Hij stond als T1 eveneens aan het roer bij Olympia Wijgmaal, en loodste de ploeg vanuit provinciale naar vierde klasse. Als speler speelde hij onder andere bij Stade Leuven, Wijgmaal, Diegem Sport, Aarschot, Oud-Heverlee en… KSC Hasselt. Meer bepaald in het seizoen 1992-’93, waarin hij 25 wedstrijden speelde en drie doelpunten scoorde in derde nationale. Gezien zijn verleden als physical coach heeft hij graag dat zijn spelersgroep conditioneel sterk staat. Voetballend omschrijft hij zichzelf als iemand die van discipline houdt en uitgaat van de eigen sterkte. |
Hoewel ik 'm als speler totaal niet herinner (????) heb ik er een goed oog in, raar ... maar de woordjes discipline en eigen sterkte hoor ik graag. Nu nog de praktijk natuurlijk ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Terug naar boven |
|
KSKHberingen Capo
|
Geplaatst: 12 07 2012 11: 57 :55 Onderwerp: |
|
|
Elwackie schreef: |
Het bericht dat ik elders las, dat Borkelmans T2 bij Antwerp zou worden klopt alvast niet... |
nie echt ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) |
|
Terug naar boven |
|
|