vspace="1"

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

09/09: Witgoor Dessel - Sporting Hasselt

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.     -> PRULLENBAK
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Syne
Scarfer


Geregistreerd op: 31 Mei 2011
Berichten: 38

BerichtGeplaatst: 07 09 2012 16: 15 :43    Onderwerp: 09/09: Witgoor Dessel - Sporting Hasselt Reageren met citaat

De selectie:
Jonas Maes, Jonas Vreys, Tom Weerts, Jo Geebelen, Glenn Lowet, Johan Gerets, Nick Hulsmans, Jochen Janssen (?), Vincenzo Verhoeven, Seppe Geerts, Ebou Sillah, Giel Swijngedouw, Bram Vanhees, Tom Lacroix, Duvan Mucahid, Ruben Motmans.

De lappenmand:
- Arne Nilis: hamstringkwetsuur
- Fatih Kantarci: beenvliesontsteking
- Jochen Janssen heeft deze week praktisch niet kunnen trainen wegens knieproblemen en is onzeker voor zondag.

Geschorst of afwezig:
- Kenny Clabots zit een schorsing van één speeldag uit wegens de rode kaart opgelopen in de bekerwedstrijd tegen Meux.
- Ward De Leger vertoefde deze week wegens werkverplichtingen in het buitenland.

Scheidsrechter van dienst is de Heer Erik Bury, bijgestaan door de Heren Guido Denhond en Michel Ceuppens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
QS
Scarfer


Geregistreerd op: 23 Mei 2011
Berichten: 49

BerichtGeplaatst: 10 09 2012 07: 40 :39    Onderwerp: Reageren met citaat

De eerste helft was om vlug te vergeten, slecht voetbal langs beide kanten. Tweede helft was volledig voor Sporting, spijtig kon Janssen tot twee maal toe niet afwerken. En dan weer die belachelijke rode kaart voor Gerts, ook dom langs ene kant. Wat wel duidelijk werd is dat Gerets overbodig is in dit team, te traag, te statisch, wat heeft die eigenlijk voor meerwaarde te bieden???? ook Verhoeven liet weer eens zien hoe het niet moest....
Deleger moet nu zijn kans krijgen op het middenveld. Moest er nog geld zijn zou ik toch serieus opteren om ne sterke scorende spits te zoeken en een controlerend middenvelder met techniek en snelheid en geen slak zoals gerets of Jansen (hoewel ik jansen het voordeel van de twijfel geef in de spits langs geerts...)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ForzaKSK
Scarfer


Geregistreerd op: 29 Jan 2012
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: 10 09 2012 08: 54 :26    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit had ik al zien aankomen voor het seizoen en dat hoorde je constant van dat boerenpubliek langs de lijn, ploegske van Stijnen dit en zo. En zo gaan veel ploegen buitenhuis tg ons spelen, en het was heel klein veld en onze aanvallers waren te weinig gevaarlijk en Janssen was heel slecht vond ik en van die 3 kansen moet er 1 binnen en 2x stond Verhoeven er naast helemaal vrij, rode kaart van Gerets was echt dom door zijn traagheid en we spelen veel te verdedigend in het middenveld en moeten deleger ipv gerets zetten. Zaterdag word al nen hele belangrijke!! Maar is nog vroeg dus we moeten ze blijven steunen zoals we altijd doen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KSKHberingen
Capo


Geregistreerd op: 13 Jul 2011
Berichten: 53

BerichtGeplaatst: 10 09 2012 10: 23 :20    Onderwerp: Reageren met citaat

QS schreef:
De eerste helft was om vlug te vergeten, slecht voetbal langs beide kanten. Tweede helft was volledig voor Sporting, spijtig kon Janssen tot twee maal toe niet afwerken. En dan weer die belachelijke rode kaart voor Gerts, ook dom langs ene kant. Wat wel duidelijk werd is dat Gerets overbodig is in dit team, te traag, te statisch, wat heeft die eigenlijk voor meerwaarde te bieden???? ook Verhoeven liet weer eens zien hoe het niet moest....
Deleger moet nu zijn kans krijgen op het middenveld. Moest er nog geld zijn zou ik toch serieus opteren om ne sterke scorende spits te zoeken en een controlerend middenvelder met techniek en snelheid en geen slak zoals gerets of Jansen (hoewel ik jansen het voordeel van de twijfel geef in de spits langs geerts...)



Ik zeg het u, Ferhat Teker hadden ze moeten halen, zou superpopulair geweest zijn bij de Q-side...Met alle respect, maar Gerets is een mandekker, geen verdedigende middenvelder. Vraag aan iedereren die de laatste jaren 4de klasse heeft gevolgd wie de beste middenvelder is is 4de, laat staan van Leopoldsburg, en die zullen allen hetzelfde antwoorden. Deleger kende Jempi natuurlijk nog van in de tjd van Berkenbos, net als Bekkema, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk, en dat ze dan ook maar eens gaan luisteren voor hun voormalige nr 10 Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
QS
Scarfer


Geregistreerd op: 23 Mei 2011
Berichten: 49

BerichtGeplaatst: 10 09 2012 10: 55 :53    Onderwerp: Reageren met citaat

Als die Teker dan zo goed is waarom speelt die dan al niet in tweede of zelfs in derde klasse , bij Patro bijvoorbeeld Smile ....Dan moeten ze die maar gaan halen in de winterstop!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KSKHberingen
Capo


Geregistreerd op: 13 Jul 2011
Berichten: 53

BerichtGeplaatst: 10 09 2012 16: 48 :30    Onderwerp: Reageren met citaat

QS schreef:
Als die Teker dan zo goed is waarom speelt die dan al niet in tweede of zelfs in derde klasse , bij Patro bijvoorbeeld Smile ....Dan moeten ze die maar gaan halen in de winterstop!


heeft gesproken met hasselt, patro en bocholt, maar die laatsten kozen voor Mennes op het laatste moment. Hasselt had Gerets al voor die plaats, en bij patro wilde de voorzitter hem absoluut, maar schoefs, die de transfers deed, niet...Denk wel dat die volgend jaar bij patro zal zitten...maar hopelijk kan ik dan elders gaan kijken Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elwackie
Lad


Geregistreerd op: 22 Mei 2011
Berichten: 121

BerichtGeplaatst: 13 09 2012 10: 56 :13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ne deftige spits hebben we nodig, en daar blijf ik bij. We kunnen simpelweg ni scoren. Ik denk dat het een moeilijk seizoen wordt...
In het pakken van rode kaarten zijn we alleszins top! Onbegrijpelijk dat een ervaren speler als Gerets zich zo laat vangen.

Nu St-Lenaerts, ook gene cadeau. Niet winnen is meteen onderaan de klassering staan... Ik hoop dat sommige spelers zich eens gaan bezinnen deze week.

Wel ne enorm dikke chapeau voor Bram Vanhees. Die speelde schitterend op rechts back, nochtans niet zijn positie. En waarom een jongere als Duvan of Lacroix geen kans geven, als de andere spitsen zonder vertrouwen lijken te spelen?

Komende zaterdag zullen we veel wijzer worden mbt de ambities die we mogen koesteren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
phillac
Scarfer


Geregistreerd op: 14 Jan 2012
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 13 09 2012 19: 52 :46    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij staat het woord "Jongeren" niet in het woordenboek van de trainer en spelen alleen de ervaren spelers maar die hebben ook nog niet veel getoond op het plein !!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.     -> PRULLENBAK Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum