vspace="1"

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Overpelt-Sporting
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.     -> PRULLENBAK
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
QS
Scarfer


Geregistreerd op: 23 Mei 2011
Berichten: 49

BerichtGeplaatst: 27 09 2012 08: 25 :31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik verwacht zaterdag 5-0 tegen die flutploeg, met minder mogen we niet tevreden zijn Twisted Evil
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elwackie
Lad


Geregistreerd op: 22 Mei 2011
Berichten: 121

BerichtGeplaatst: 27 09 2012 09: 41 :00    Onderwerp: Reageren met citaat

Hasluth schreef:
Elwackie schreef:
maar tegen St Lenaarts was alles ineens super positief, de week nadien wordt alles en iedereen met de grond gelijk gemaakt. Ik was ook diep teleurgesteld na de match in Overpelt. Vooral de gemakzucht die in de ploeg sloop de tweede helft was tekenend en onaanvaardbaar.


Ik weet niet hoor, ook de match tegen St Lenaarts komt ge 0-2 achter. Zo positief vond ik dat niet. Leuk dat we op karakter nog winnen, maar dat gaat niet elke week op die manier gebeuren. Er is inderdaad een onvermogen om kansen af te werken (Zo moet ge tegen St Lenaarts aan de rust minstens 2-0 voorstaan). Ontbreekt ook het karakter nog eens dan krijgt ge een tweede helft zoals in Overpelt. Aan de spelers om dat volgende week recht te zetten. Er zal iedere wedstrijd opnieuw voor gevochten moeten worden.


Hola, tegen St-Lenaarts hebben we naast karakter ook goed voetbal gebracht. Dat ge 0-2 achter komt, was totaal tegen de gang van de match in. Syllah, Geerts en twee keer Janssen hadden in die eerste helft al kunnen en moeten scoren... De tweede helft missen we vervolgens opnieuw een dozijn kansen. Dus over het spel dat we die match speelden was ik echt wel content. Al hoop ik dat het niet bij die ene match blijft...

Zaterdag zal het weer bonken tegen een verdedigingswal zijn. Hopen dat we snel op voorsprong knn komen, zodat de tegenstreven ruimte moet weggeven. Want als we opnieuw achter komen, zal het weer zweten en zwoegen worden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Svelik
Scarfer


Geregistreerd op: 13 Jun 2011
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 27 09 2012 17: 53 :13    Onderwerp: Reageren met citaat

We moeten de spelers steunen en vertrouwen geven, ook na een mindere match! Tegen Lenaarts hebben we gezien dat ze het kunnen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.     -> PRULLENBAK Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum