vspace="1"

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

KSK Hasselt-Katelijne Waver

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.     -> PRULLENBAK
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Robert
Scarfer


Geregistreerd op: 01 Jun 2011
Berichten: 31

BerichtGeplaatst: 30 09 2012 18: 57 :28    Onderwerp: KSK Hasselt-Katelijne Waver Reageren met citaat

Weeral gebrek aan scorend vermogen . Er is geen aansluiting tussen de
halflijn en de voorspelers.De voorspelers moeten steeds de bal zelf komen halen, en allemaal missen ze dan het gebrek aan scorend vermogen .
Seppe Geerts speelde een sterke partij , maar kan moeilijk afwerken .Ik snap niet waarom hij op de bank moest starten .
Het middenveld speelde ronduit zwak .
Zoals ik reeds eerder vermelde , de enige oplossing voorlopig is Geebelen meer aanvallend laten spelen ,, dit is de enige speler die regelmatig kan scoren .
De verdediging speelde goed, daar ligt het probleem momenteel niet .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ForzaKSK
Scarfer


Geregistreerd op: 29 Jan 2012
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: 30 09 2012 20: 30 :53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik snap uw negatieve kritiek niet zo goed, we moeten eens als supporter gaan beseffen dat elke ploeg hier zich gaat ingraven en voor een punt spelen. En zoals je zegt de afstanden tussen de middenvelders en voorspelers is te groot en we mogen toch ook wel meer verwachten van Janssen want ik vond die gisteren weer niet goed en Gerets mss eens op bank en daar De Leger zetten zo gaan we misschien wat beter voetballen en onze aanvallers kunnen bedienen. Geerts moet wel iets doen aan zijn controles en rust bij afwerking want dit leek nergens op, maar blijft gevaarlijk op flank! En eindelijk Verhoeven die zijn meerwaarde gaf met zijn mooie goal en assists en hopelijk vertrokken is.

Met zijn allen naar Vosselaar nu!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
QS
Scarfer


Geregistreerd op: 23 Mei 2011
Berichten: 49

BerichtGeplaatst: 30 09 2012 20: 45 :39    Onderwerp: Reageren met citaat

Forza KSK, volledig gelijk! Alleen moet Gerets blijkbaar elke week spelen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ForzaKSK
Scarfer


Geregistreerd op: 29 Jan 2012
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: 30 09 2012 20: 51 :21    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja hij durft precies niet wisselen in het middenveld en er is heel weinig voetballend vermogen en zeker op kleine velden is dit nog duidelijker! En Janssen moet meer spel opeisen en beter spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KSKHberingen
Capo


Geregistreerd op: 13 Jul 2011
Berichten: 53

BerichtGeplaatst: 01 10 2012 10: 31 :30    Onderwerp: Reageren met citaat

ForzaKSK schreef:
Ik snap uw negatieve kritiek niet zo goed, we moeten eens als supporter gaan beseffen dat elke ploeg hier zich gaat ingraven en voor een punt spelen. En zoals je zegt de afstanden tussen de middenvelders en voorspelers is te groot en we mogen toch ook wel meer verwachten van Janssen want ik vond die gisteren weer niet goed en Gerets mss eens op bank en daar De Leger zetten zo gaan we misschien wat beter voetballen en onze aanvallers kunnen bedienen. Geerts moet wel iets doen aan zijn controles en rust bij afwerking want dit leek nergens op, maar blijft gevaarlijk op flank! En eindelijk Verhoeven die zijn meerwaarde gaf met zijn mooie goal en assists en hopelijk vertrokken is.

Met zijn allen naar Vosselaar nu!!


Ben jij eigenlijk familie van Verhoeven? Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert
Scarfer


Geregistreerd op: 01 Jun 2011
Berichten: 31

BerichtGeplaatst: 01 10 2012 11: 21 :02    Onderwerp: Reageren met citaat

ForzaKSK schreef :
Citaat:
] En eindelijk Verhoeven die zijn meerwaarde gaf met zijn mooie goal en assists en hopelijk vertrokken is.
[/quote]


Bij mijn weten heeft Verhoeven tweemaal gescoord in +/- 20 competitiewedstrijden, eenmaal vorig seizoen in derde, ik dacht vanop vrijschop, en één keer vorige match met een mooie kopbal .
Twee doelpunten in twintig competitiewedstrijden voor een spits, wat is daar de meerwaarde van ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ForzaKSK
Scarfer


Geregistreerd op: 29 Jan 2012
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: 01 10 2012 13: 30 :28    Onderwerp: Reageren met citaat

Als jij vorig jaar alle wedstrijden na nieuwjaar hebt gezien dan denk ik wel dat het duidelijk was dat er bijna geen kansen zijn geweest voor onze aanvallers en hebben we praktisch bijna een verdedigend systeem gespeeld , als ik met spelers praat hoor ik wel degelijk dat hij een goede spits is en dat ze momenteel meer verwachten van Janssen en Geerts. Want aanvoer is het belangrijkste voor onze type aanvallers. Wij hebben geen targetspits zoals ulenaers of mellemans dus dan moet je anders spelen en dat heeft ook veel voordelen omdat we dan snelheid hebben ipv kracht. Ik denk dat we pas met nieuwjaar een juiste beoordeling kunnen geven over de ploeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
QS
Scarfer


Geregistreerd op: 23 Mei 2011
Berichten: 49

BerichtGeplaatst: 01 10 2012 14: 33 :56    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat er ook van is, met ne goede centrale middenvelder en targetspits, speelt ge met twee vingers in de neus kampioen. Enkel Spouwen maakte iets of wat indruk. Wij halen allesbehalve een goed niveau, maar Overpelt, Dessel en vooral Katelijne waren echt wel ENORM zwakke tegenstanders... en de rest hebben we nog niet gezien....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ForzaKSK
Scarfer


Geregistreerd op: 29 Jan 2012
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: 01 10 2012 15: 13 :01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja QS daar ben ik mee akkoord als we targetspits hebben en daarond onze snelle aanvallers speel je los kampioen denk ik. Het gaat er ook van afhangen hoe gaat iedereen tegen ons spelen verdedigend of gaan er ook ploegen zijn die denken wij kunnen offensief iets meer dan zijn wij volgens mij sterker tegen dit soort ploegen dan tegenover die staartploegen. Ik denk dat De Leger dat wel kan die middenvelder of die Kantarci maar die is geblesseerd lees ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KSKHberingen
Capo


Geregistreerd op: 13 Jul 2011
Berichten: 53

BerichtGeplaatst: 01 10 2012 16: 10 :59    Onderwerp: Reageren met citaat

QS schreef:
Wat er ook van is, met ne goede centrale middenvelder en targetspits, speelt ge met twee vingers in de neus kampioen. Enkel Spouwen maakte iets of wat indruk. Wij halen allesbehalve een goed niveau, maar Overpelt, Dessel en vooral Katelijne waren echt wel ENORM zwakke tegenstanders... en de rest hebben we nog niet gezien....


zaterdag toevallig Overpelt gezien in leopoldsburg, hebben geen bal geraakt daar, kon makkelijk 5,6-0 geweest zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.     -> PRULLENBAK Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum