vspace="1"

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hasselt - Bree

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.     -> PRULLENBAK
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Svelik
Scarfer


Geregistreerd op: 13 Jun 2011
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 07 10 2012 18: 38 :25    Onderwerp: Hasselt - Bree Reageren met citaat

Volgende zaterdag spelen we voor de eerste plaats!!

Comon Sporting !!!!!!!!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elwackie
Lad


Geregistreerd op: 22 Mei 2011
Berichten: 121

BerichtGeplaatst: 08 10 2012 10: 35 :28    Onderwerp: Reageren met citaat

Daarom een oproep aan alle supporters en spionkoppersom TIJDIG in het vak te staan, voor de opkomst van de spelers.

Afspraak 19u50 in het vak!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
QS
Scarfer


Geregistreerd op: 23 Mei 2011
Berichten: 49

BerichtGeplaatst: 08 10 2012 10: 52 :15    Onderwerp: Reageren met citaat

Zou gij het bestuur en de wedstrijdleiding eens kunnen zeggen dat matchen om 20.00 uur beginnen in Vierde klasse. De laatste twee thuismatchen werden telkens om 19.55 op gang gefloten, WETENDE, dat ne Hasselaar altijd tien minuten te laat komt, stel ik voor elke thuismatch pas om 20.10 te laten beginnen Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sir Riley
Scarfer


Geregistreerd op: 01 Jun 2011
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 08 10 2012 11: 37 :50    Onderwerp: Reageren met citaat

Probeer uw klok eens 5 minuten vooruit te zetten.
Dan beginnen alle matchen op tijd en zult ge nergens meer te laat komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
QS
Scarfer


Geregistreerd op: 23 Mei 2011
Berichten: 49

BerichtGeplaatst: 08 10 2012 11: 42 :16    Onderwerp: Reageren met citaat

En te vroeg op mijn werk aankomen, ik dacht het niet Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ForzaKSK
Scarfer


Geregistreerd op: 29 Jan 2012
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: 08 10 2012 11: 57 :05    Onderwerp: Reageren met citaat

We zijn op de goede weg! Ik zag een realistisch Sporting in Vosselaar want terugkomen daar in zon "boerengat" is niet zo gemakkelijk als mensen denken. En we hadden voor de rust al kunnen voorstaan als die kopbal van Verhoeven paal binnen valt ipv paal buiten en als de scheidsrechter die terechte penalty op Janssen geeft. Maar Seppe nam alle twijfels weg en we hadden nog enkele goede counters die we jammer genoeg niet hebben afgemaakt! Maar nu zaterdag hopen op veel supporters en de 1ste echte topper te spelen!! Komaan Spor!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
QS
Scarfer


Geregistreerd op: 23 Mei 2011
Berichten: 49

BerichtGeplaatst: 08 10 2012 12: 16 :00    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd Forza ksk, maar we hadden die 1-3 MOETEN maken, nu was het beven tot de laatste minuut. Bree staat met wat geluk op die eerste plaats, verwacht niet teveel van die ploeg, dat moet normaalgezien een makkelijke overwinning worden voor Sporting als iedereen zijn taken uitvoert. Weer een dieptepunt vond ik OPNIEUW Gerets. Ok, hij geeft een mooie assist via een inworp, maar was hij dan niet beter handballer geworden???

Als centrale middenvelder hoor je het spel te verdelen en ALS het kan vooruit te spelen. Gerets verstopt zich constant als CM , vraagt nooit de bal op , en als ie dat doet heeft hij bang van de bal en speelt hij die zo snel mogelijk terug af, meestal naar achter, ergerlijk... over zijn techniek, snelheid en balcontrole wil ik het zelfs niet meer hebben..... zet daar AUB Van Swygendouw of Deleger en ge zult eens zien wat een extra rendement dat gaat zijn...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KSKHberingen
Capo


Geregistreerd op: 13 Jul 2011
Berichten: 53

BerichtGeplaatst: 08 10 2012 16: 18 :04    Onderwerp: Reageren met citaat

QS schreef:
Idd Forza ksk, maar we hadden die 1-3 MOETEN maken, nu was het beven tot de laatste minuut. Bree staat met wat geluk op die eerste plaats, verwacht niet teveel van die ploeg, dat moet normaalgezien een makkelijke overwinning worden voor Sporting als iedereen zijn taken uitvoert. Weer een dieptepunt vond ik OPNIEUW Gerets. Ok, hij geeft een mooie assist via een inworp, maar was hij dan niet beter handballer geworden???

Als centrale middenvelder hoor je het spel te verdelen en ALS het kan vooruit te spelen. Gerets verstopt zich constant als CM , vraagt nooit de bal op , en als ie dat doet heeft hij bang van de bal en speelt hij die zo snel mogelijk terug af, meestal naar achter, ergerlijk... over zijn techniek, snelheid en balcontrole wil ik het zelfs niet meer hebben..... zet daar AUB Van Swygendouw of Deleger en ge zult eens zien wat een extra rendement dat gaat zijn...


oppassn wel voor Bilican, sluwe spits met snelheid en een keihard schot...als je die uit de match kunt houden ben je al heel ver
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pharell
Capo


Geregistreerd op: 22 Mei 2011
Berichten: 67

BerichtGeplaatst: 08 10 2012 18: 41 :40    Onderwerp: Reageren met citaat

Met onze gezangen bedoel je toch he KSKHberingen Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KSKHberingen
Capo


Geregistreerd op: 13 Jul 2011
Berichten: 53

BerichtGeplaatst: 08 10 2012 18: 52 :21    Onderwerp: Reageren met citaat

Pharell schreef:
Met onze gezangen bedoel je toch he KSKHberingen Smile


die zullen niet ontbreken, daar twijfel ik niet aan Wink ben wss ook weer van de partij

edit: ik snap hem nu pas Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elwackie
Lad


Geregistreerd op: 22 Mei 2011
Berichten: 121

BerichtGeplaatst: 09 10 2012 11: 38 :36    Onderwerp: Reageren met citaat

Zolang het maar sportief blijft. Ik denk dat er de laatste weken weer voldoende stof is opgewaaid - al dan niet terecht, dat laat ik in het midden - omtrent de spionkop.
Ik wil terug een spionkop die 90 minuten achter de ploeg staat, die de tegenstreven wel intimideert, maar op een aanvaardbare manier, maar die bovenal voor dat beetje surplus zorgt voor de eigen ploeg zoals tegen St Lenaarts.

Dus zaterdag allen achter de ploeg! Come on sporting!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KSKHberingen
Capo


Geregistreerd op: 13 Jul 2011
Berichten: 53

BerichtGeplaatst: 15 10 2012 16: 08 :21    Onderwerp: Reageren met citaat

KSKHberingen schreef:
QS schreef:
Idd Forza ksk, maar we hadden die 1-3 MOETEN maken, nu was het beven tot de laatste minuut. Bree staat met wat geluk op die eerste plaats, verwacht niet teveel van die ploeg, dat moet normaalgezien een makkelijke overwinning worden voor Sporting als iedereen zijn taken uitvoert. Weer een dieptepunt vond ik OPNIEUW Gerets. Ok, hij geeft een mooie assist via een inworp, maar was hij dan niet beter handballer geworden???

Als centrale middenvelder hoor je het spel te verdelen en ALS het kan vooruit te spelen. Gerets verstopt zich constant als CM , vraagt nooit de bal op , en als ie dat doet heeft hij bang van de bal en speelt hij die zo snel mogelijk terug af, meestal naar achter, ergerlijk... over zijn techniek, snelheid en balcontrole wil ik het zelfs niet meer hebben..... zet daar AUB Van Swygendouw of Deleger en ge zult eens zien wat een extra rendement dat gaat zijn...


oppassn wel voor Bilican, sluwe spits met snelheid en een keihard schot...als je die uit de match kunt houden ben je al heel ver


Cool vervelend spelerke he
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.     -> PRULLENBAK Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum