Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Svelik Scarfer
|
Geplaatst: 07 10 2012 18: 38 :25 Onderwerp: Hasselt - Bree |
|
|
Volgende zaterdag spelen we voor de eerste plaats!!
Comon Sporting !!!!!!!!!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Elwackie Lad
|
Geplaatst: 08 10 2012 10: 35 :28 Onderwerp: |
|
|
Daarom een oproep aan alle supporters en spionkoppersom TIJDIG in het vak te staan, voor de opkomst van de spelers.
Afspraak 19u50 in het vak! |
|
Terug naar boven |
|
|
QS Scarfer
|
Geplaatst: 08 10 2012 10: 52 :15 Onderwerp: |
|
|
Zou gij het bestuur en de wedstrijdleiding eens kunnen zeggen dat matchen om 20.00 uur beginnen in Vierde klasse. De laatste twee thuismatchen werden telkens om 19.55 op gang gefloten, WETENDE, dat ne Hasselaar altijd tien minuten te laat komt, stel ik voor elke thuismatch pas om 20.10 te laten beginnen |
|
Terug naar boven |
|
|
Sir Riley Scarfer
|
Geplaatst: 08 10 2012 11: 37 :50 Onderwerp: |
|
|
Probeer uw klok eens 5 minuten vooruit te zetten.
Dan beginnen alle matchen op tijd en zult ge nergens meer te laat komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
QS Scarfer
|
Geplaatst: 08 10 2012 11: 42 :16 Onderwerp: |
|
|
En te vroeg op mijn werk aankomen, ik dacht het niet |
|
Terug naar boven |
|
|
ForzaKSK Scarfer
|
Geplaatst: 08 10 2012 11: 57 :05 Onderwerp: |
|
|
We zijn op de goede weg! Ik zag een realistisch Sporting in Vosselaar want terugkomen daar in zon "boerengat" is niet zo gemakkelijk als mensen denken. En we hadden voor de rust al kunnen voorstaan als die kopbal van Verhoeven paal binnen valt ipv paal buiten en als de scheidsrechter die terechte penalty op Janssen geeft. Maar Seppe nam alle twijfels weg en we hadden nog enkele goede counters die we jammer genoeg niet hebben afgemaakt! Maar nu zaterdag hopen op veel supporters en de 1ste echte topper te spelen!! Komaan Spor! |
|
Terug naar boven |
|
|
QS Scarfer
|
Geplaatst: 08 10 2012 12: 16 :00 Onderwerp: |
|
|
Idd Forza ksk, maar we hadden die 1-3 MOETEN maken, nu was het beven tot de laatste minuut. Bree staat met wat geluk op die eerste plaats, verwacht niet teveel van die ploeg, dat moet normaalgezien een makkelijke overwinning worden voor Sporting als iedereen zijn taken uitvoert. Weer een dieptepunt vond ik OPNIEUW Gerets. Ok, hij geeft een mooie assist via een inworp, maar was hij dan niet beter handballer geworden???
Als centrale middenvelder hoor je het spel te verdelen en ALS het kan vooruit te spelen. Gerets verstopt zich constant als CM , vraagt nooit de bal op , en als ie dat doet heeft hij bang van de bal en speelt hij die zo snel mogelijk terug af, meestal naar achter, ergerlijk... over zijn techniek, snelheid en balcontrole wil ik het zelfs niet meer hebben..... zet daar AUB Van Swygendouw of Deleger en ge zult eens zien wat een extra rendement dat gaat zijn... |
|
Terug naar boven |
|
|
KSKHberingen Capo
|
Geplaatst: 08 10 2012 16: 18 :04 Onderwerp: |
|
|
QS schreef: |
Idd Forza ksk, maar we hadden die 1-3 MOETEN maken, nu was het beven tot de laatste minuut. Bree staat met wat geluk op die eerste plaats, verwacht niet teveel van die ploeg, dat moet normaalgezien een makkelijke overwinning worden voor Sporting als iedereen zijn taken uitvoert. Weer een dieptepunt vond ik OPNIEUW Gerets. Ok, hij geeft een mooie assist via een inworp, maar was hij dan niet beter handballer geworden???
Als centrale middenvelder hoor je het spel te verdelen en ALS het kan vooruit te spelen. Gerets verstopt zich constant als CM , vraagt nooit de bal op , en als ie dat doet heeft hij bang van de bal en speelt hij die zo snel mogelijk terug af, meestal naar achter, ergerlijk... over zijn techniek, snelheid en balcontrole wil ik het zelfs niet meer hebben..... zet daar AUB Van Swygendouw of Deleger en ge zult eens zien wat een extra rendement dat gaat zijn... |
oppassn wel voor Bilican, sluwe spits met snelheid en een keihard schot...als je die uit de match kunt houden ben je al heel ver |
|
Terug naar boven |
|
|
Pharell Capo
|
Geplaatst: 08 10 2012 18: 41 :40 Onderwerp: |
|
|
Met onze gezangen bedoel je toch he KSKHberingen |
|
Terug naar boven |
|
|
KSKHberingen Capo
|
Geplaatst: 08 10 2012 18: 52 :21 Onderwerp: |
|
|
Pharell schreef: |
Met onze gezangen bedoel je toch he KSKHberingen |
die zullen niet ontbreken, daar twijfel ik niet aan ben wss ook weer van de partij
edit: ik snap hem nu pas |
|
Terug naar boven |
|
|
Elwackie Lad
|
Geplaatst: 09 10 2012 11: 38 :36 Onderwerp: |
|
|
Zolang het maar sportief blijft. Ik denk dat er de laatste weken weer voldoende stof is opgewaaid - al dan niet terecht, dat laat ik in het midden - omtrent de spionkop.
Ik wil terug een spionkop die 90 minuten achter de ploeg staat, die de tegenstreven wel intimideert, maar op een aanvaardbare manier, maar die bovenal voor dat beetje surplus zorgt voor de eigen ploeg zoals tegen St Lenaarts.
Dus zaterdag allen achter de ploeg! Come on sporting! |
|
Terug naar boven |
|
|
KSKHberingen Capo
|
Geplaatst: 15 10 2012 16: 08 :21 Onderwerp: |
|
|
KSKHberingen schreef: |
QS schreef: |
oppassn wel voor Bilican, sluwe spits met snelheid en een keihard schot...als je die uit de match kunt houden ben je al heel ver |
vervelend spelerke he |
|
Terug naar boven |
|
|
|