vspace="1"

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Oosterzonen-Sporting AFGELAST!!

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.     -> PRULLENBAK
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hasluth
Scarfer


Geregistreerd op: 22 Mei 2011
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 07 12 2012 11: 27 :05    Onderwerp: Oosterzonen-Sporting AFGELAST!! Reageren met citaat

Het is weer van da, 5 mm sneeuw en de heren van de bond doen dat rode balletje weer verschijnen op sporza! Veld kuisen kan wonderen doen en de spelers kunnen beter tegen de kou dan de sups, want zij mogen tenminste nog rondlopen. Als het van de bond afhangt wordt er in de lagere reeksen al weer niet meer gevoetbald tot februari lijkt mij. Spaar uw vrije weekends toch eens op voor noodgevallen. (Morgen nog zien uiteraard, kan nog wat bijvallen..., maar ben weer zwaar ontgoocheld, nu kon ik nog eens gaan zien, verdomme hè!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kakker
Site Admin


Geregistreerd op: 21 Mei 2011
Berichten: 118
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: 10 12 2012 06: 41 :46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk persoonlijk dat een weekje rust geen kwaad kan doen. Ik denk dat als we nu daadwerkelijk op Oosterzonen moesten spelen dat er mss wel ni veel te rapen viel. Nu kunnen we mss nog spelers recupereren tegen volgende week. Just my 2 cents.
_________________
The rules of football are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn’t move, kick it until it does. -Phil Woosnam-

Whoever invented football should be worshiped as a God. -Hugo Sanchez-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.     -> PRULLENBAK Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum