Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Robert Scarfer
|
Geplaatst: 04 02 2013 13: 37 :51 Onderwerp: Katelijne- Sporting -trainer |
|
|
Eindelijk heeft de trainer ingezien dat deze ploeg niet kon scoren , en eindelijk kreeg Jo Geebelen , de enigste die wat scorend vermogen heeft (werd meermaals aangehaald in dit forum) terug een kans om meer aanvallend te spelen . Het heeft lang geduurd voordat de trainer dit inzag .
Ik vind het toch spijtig dat men in de afgelopen transferperiode geen aanvaller aangetrokken heeft .(waarscjijnlijk geen geld - dus maar sponsers zoeken ) |
|
Terug naar boven |
|
 |
QS Scarfer
|
Geplaatst: 04 02 2013 14: 08 :50 Onderwerp: |
|
|
Als onze defensie zo sterk was als onze aanval speelde we los door de reeks uit  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Robert Scarfer
|
Geplaatst: 04 02 2013 17: 13 :18 Onderwerp: |
|
|
QS schreef: |
Als onze defensie zo sterk was als onze aanval speelde we los door de reeks uit  |
Dit snap ik niet , als ik de stand bekijk hebben wij de beste verdediging van de reeks ( 16 tegen doelpunten ) (tenzij u het omgekeerde bedoelde ) |
|
Terug naar boven |
|
 |
kakker Site Admin

|
Geplaatst: 04 02 2013 18: 32 :28 Onderwerp: |
|
|
Robert schreef: |
Dit snap ik niet , als ik de stand bekijk hebben wij de beste verdediging van de reeks ( 16 tegen doelpunten ) (tenzij u het omgekeerde bedoelde ) |
Denk da hij inderdaad bedoelde: als onze aanval zo sterk was als onze defensie...  _________________ The rules of football are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn’t move, kick it until it does. -Phil Woosnam-
Whoever invented football should be worshiped as a God. -Hugo Sanchez- |
|
Terug naar boven |
|
 |
QS Scarfer
|
Geplaatst: 07 02 2013 09: 00 :18 Onderwerp: |
|
|
kakker schreef: |
Robert schreef: |
Denk da hij inderdaad bedoelde: als onze aanval zo sterk was als onze defensie...  |
Ja idd, het was nog vroeg.... |
|
Terug naar boven |
|
 |
phillac Scarfer
|
Geplaatst: 08 02 2013 11: 42 :36 Onderwerp: |
|
|
Gescoord uit een stilstaande fase ! |
|